Homedeal.nl Companies Blog Terugblik op 2018

Terugblik op 2018

We zijn alweer een paar weken onderweg in 2019 en bij Homedeal zijn we druk bezig met het maken van plannen voor dit jaar. Dit is een mooi moment om ook eens te kijken naar alles wat er vorig jaar is verbeterd aan onze service. Lees hier de product updates van 2018 sinds de lancering van Homedeal:

Van losse websites naar één platform

Alle 40 huis, tuin en bouw websites zijn onderdeel geworden van één overkoepelend merk: Homedeal. Met het onderbrengen van alle websites naar Homedeal, speelt de service beter in op jouw wensen en behoeften.

Minder concurrentie

De offerteaanvragen worden nog maar naar maximaal 4 bedrijven gestuurd in plaats van 6. Dit geeft jou meer kans om de opdracht binnen te halen.

Updates op het offerteformulier

Op het offerteformulier zijn verschillende updates doorgevoerd met als doel om meer informatie aan jou te geven over de opdracht van de consument. Onderstaand vind je de 3 belangrijkste wijzigingen:

  • Consumenten hebben nu de mogelijkheid om naast één datum ook een periode aan te geven wanneer ze beschikbaar zijn. Dit maakt het vinden van een geschikte uitvoerdatum makkelijker.
  • Consumenten kunnen foto’s toevoegen van hun project. Met deze foto’s kunnen consumenten beter laten zien wat er moet gebeuren.
  • De projectomschrijving van het offerteformulier is verbeterd, waardoor de projectomschrijving vaker wordt ingevuld.  

Reclameren via de self service

Sinds 2018 is het mogelijk om via de self service te reclameren. Hierdoor hoef je geen e-mail meer te sturen en heb je een duidelijk overzicht van de status van al je offerteaanvragen.  

Chat

Via de self service kan je chatten met de potentiële klant. Dit geeft je naast e-mail en telefoon een eenvoudige manier om contact op te nemen. 

Bedankpagina voor consumenten aangepast

De communicatie op de bedankpagina voor consumenten is aangepast zodat het duidelijker is wat de consument van jou als vakspecialist kan verwachten.