Homedeal.nl Bedrijven Blog Onze reclamatieservice

Onze reclamatieservice

Reclamatieservice Homedeal

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je kwalitatief hoogwaardige offerteaanvragen ontvangt. Helaas komt het weleens voor dat er een foutieve offerteaanvraag tussen zit. Daarom hebben wij een eerlijke reclamatieservice en reclameer je een foutieve aanvraag eenvoudig.

Je offerteaanvraag reclameren

  1. Stuur binnen 10 dagen een e-mail naar [email protected]homedeal.nl met daarin de gegevens van de offerteaanvraag
  2. Vermeld in deze e-mail duidelijk de reden waarom je de aanvraag wilt reclameren

Het behandelen van je reclamatieverzoek:

  1. Binnen 5 werkdagen nemen wij reclamatieverzoek in behandeling
  2. Als je reclamatieverzoek een geldige reden heeft en binnen 10 dagen is ingediend, wordt de aanvraag gereclameerd. Je ontvangt altijd een e-mail ter bevestiging.
  3. Missen we informatie of is de reden van reclamatie ongeldig? Dan ontvang je altijd een e-mail.

Facturatie

Alle reclamaties zijn verwerkt op de eerstvolgende factuur die je ontvangt na de bevestigingsmail. Stuur je nog een geldige reclamatie nadat de factuur al is opgemaakt? Geen zorgen, deze kosten verrekenen we op de volgende factuur.

Wat zijn geldige redenen om een offerteaanvraag te reclameren?

  • Identieke/dubbele aanvraag
  • Niet werkend telefoonnummer
  • Geen contact kunnen krijgen na herhaalde pogingen

Let op: probeer contact te krijgen op verschillende tijdstippen en via verschillende kanalen zoals telefoon en e-mail

  • Onjuiste rubriek
  • Buiten de ingestelde regio
  • Uitvoerdatum na 12 maanden
  • Sollicitatie/studie aanvraag

Staat jouw reden hier niet tussen?

Ook als jouw reden niet in de bovenstaande lijst staat, kan je altijd een e-mail sturen met jouw specifieke reden. Onze account managers laten je weten of de aanvraag gereclameerd kan worden.