Homedeal.nl Companies Blog Onze reclamatieservice

Onze reclamatieservice

Reclamatieservice Homedeal

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je via Homedeal kwalitatief hoogwaardige offerteaanvragen ontvangt. Helaas komt het weleens voor dat er een foutieve offerteaanvraag tussen zit. Daarom hebben wij een eerlijke reclamatieservice en reclameer je een foutieve aanvraag eenvoudig.

Je offerteaanvraag reclameren

  1. Log in op je online account en ga naar ‘’offerteaanvragen’’
  2. Klik op de aanvraag die je wilt reclameren en ga vervolgens naar ‘’reclameer deze aanvraag’’
  3. Vermeld duidelijk de reden waarom je de aanvraag wilt reclameren en klik op ‘’verzoek indienen’’

Let op: reclameer de offerteaanvragen binnen 10 dagen na ontvangst. Na deze periode is het niet meer mogelijk om te reclameren.

Het behandelen van je reclamatieverzoek:

  1. Binnen 5 werkdagen nemen wij reclamatieverzoek in behandeling
  2. Als je reclamatieverzoek een geldige reden heeft en binnen 10 dagen is ingediend, wordt de aanvraag gereclameerd. Je ontvangt altijd een e-mail ter bevestiging.
  3. Missen we informatie of is de reden van reclamatie ongeldig? Dan ontvang je altijd een e-mail.

Facturatie

Alle reclamaties zijn verwerkt op de eerstvolgende factuur die je ontvangt na de bevestigingsmail. Stuur je nog een geldige reclamatie nadat de factuur al is opgemaakt? Geen zorgen, deze kosten verrekenen we op de volgende factuur.

Wat zijn geldige redenen om een offerteaanvraag te reclameren?

  • identieke aanvraag
  • foutieve contactgegevens
  • onjuiste categorie
  • komt niet overeen met ingesteld filter
  • foutieve aanvraag
  • onredelijke uitvoerdatum
  • project reeds voltooid

Let op: voor meer informatie omtrent het reclamatiebeleid en de bijbehorende redenen verwijzen we je graag naar onze Algemene Voorwaarden.

  • Onjuiste rubriek
  • Buiten de ingestelde regio
  • Uitvoerdatum na 12 maanden
  • Sollicitatie/studie aanvraag

Staat jouw reden hier niet tussen?

Ook als jouw reden niet in de bovenstaande lijst staat, kan je altijd een e-mail sturen met jouw specifieke reden. Onze account managers laten je weten of de aanvraag gereclameerd kan worden.